UČENCI PA KAR V PIŽAMAH V GLEDALIŠČE
Tako smo v aprilu izvedli prvi kulturni dan na daljavo. Ritem kulturnega dne so učenci lahko prilagodili svojemu in ker v gledališču ni prijetno biti sam, so k ogledu povabili starše, brate, sestre … saj je bila tema NAJSTNIŠTVO.
Učenci so dobili podrobna navodila za izvedbo kulturnega dne. Najprej je bil čas namenjen za »miganje«, kjer so se učenci spoznali z Brain Gymom in opravili nekaj osnovnih vaj. Nato so si prebrali zapis šolske psihologinje, kaj je značilno za mladostnike. Sledila je predstavitev predstave, šele po tem so si ogledali posnetek predstave. Predstava Vihar v glavi je nastala po literarni predlogi, v njej nastopa 17 najstnikov, starih od 14 do 19 let, ki igrajo sami sebe, malo pa tudi svoje starše.
Po predstavi je sledil čas za malico s priporočilom, katera živila naj uživajo za boljši razvoj možganov, po malici pa še možganska telovadba s palindromi. Končno so dobili navodila za ustvarjanje na različnih področjih: literarnem, glasbenem, likovnem in plesnem. Na literarnem področju so učenci izrazili svoje najstniške misli, občutke, zaznave, doživetja, skrbi, si zastavili vprašanja, odkrivali, premagovali … v obliki pesmi, zgodbe, pravljice, haikuja, uganke. Na likovnem področju so ustvarili »makro pogled« s pomočjo mobilnega telefona s funkcijo fotografiranja. Opazovali so okolje okoli sebe ter poiskali zanimiv detajl ali podrobnost. Poigrali so se tudi z efekti oblikovanja fotografij. Na glasbenem področju so se izrazili s petjem in se posneli. Pri plesu so v posnetku svoj vihar v glavi izrazili z gibi.
Pesmi, ki so jih napisali učenci, smo oddali v Dom upokojencev Kidričevo, v okviru projekta Simbioza, da jih bodo zaposleni lahko prebrali starostnikom in jim s tem polepšali dneve v izolaciji.
Vsi izdelki so v galeriji na spletni strani naše šole.
Petra Žunko
Haiku o najstnikih
Mi najstniki smo
res težko je razumet
drugačen naš svet.
Ela Ripak, 9. a razred