DRUŽENJE IN USTVARJANJE NADARJENIH UČENCEV NA OŠ KIDRIČEVO
V soboto, 7. marca 2015, je na OŠ Borisa Kidriča Kidričevo potekalo druženje nadarjenih učencev in njihovih mentorjev iz sedmih šol pod sloganom »Ustvarjalnost je prihodnost«. Ob 8.00 so se pred OŠ Kidričevo, ki je bila gostiteljica, zbrali učenci OŠ Breg, OŠ Olge Meglič, OŠ, OŠ Hajdina, OŠ Cirkovce in OŠ Kuzma ter podružnice Lovrenc na Dravskem polju. Skupaj je ustvarjalo kar 170 učencev pod vodstvom 28 mentorjev, ki so nas popeljali v svet inovativnosti, raziskovanja in odkrivanja naših navdihujočih globin, kjer spijo naši talenti.
Goste so najprej prijazno pozdravili ga. ravnateljica Alenka Kutnjak, ga. pedagoginja Suzana Strelec in dr. Ivan Ferbežer. Ga. ravnateljica je spregovorila nekaj uvodnih besed, nagovorila učence k ustvarjalnosti, ki je pomembna za razvoj vsake šole, nato pa k mikrofonu povabila g. Ferbežerja. Slednji je govoril o odgovornosti nadarjenih učencev. Poudaril je, da se ne smemo sramovati svojih močnih področij, ampak veliko delati na njihovem razvoju, sicer lahko status nadarjenosti tudi izgubimo. Pedagoginja ga. Suzana Strelec je povedala, da so mentorji vzorniki učencem, ker razvijajo naše interese, z nami raziskujejo nove stvari, da smo inovativni, ter z ustvarjalnim vzdušjem dvigajo kakovost učenja in življenja po šolah.
Nadarjeni učenci smo se prostovoljno vključevali v delavnice glede na naše interese. Starost ni bila pomembna. Tako smo se družili učenci od četrtega do devetega razreda v naslednjih delavnicah: Pred 100 leti, Gradnja bivališč, Svet konj, Performance, Kaširan izraz iz aluminija Pištole na gumice, Ustvarjalnost brez meja, Ples, Izdelovanje lasnih sponk in obročev, Zgodbe in igre v angleščini, Zanimivi psihološki eksperimenti, Izdelovanje nakita in škatlic, Potovanje po Franciji in francoščini, Scratch programiranje.
Našo ustvarjalnost v delavnicah smo ob 12.30 predstavili staršem in gostom, ki se jih je zbralo kar 300. Pripravili smo razstavo kipov iz aluminija in izobesili plakate, posneli film o dogajanju s konji ter se predstavili s plesno, glasbeno in gledališko predstavo. Učenci so se zelo zabavali, nekateri izmed njih pa so nam celo zaupali svoje vtise.
Lea Lobenwein, Tjaša Čuš, Tina Blaževič (8. b)
VTISI UČENCEV:
7. marca je naša šola gostila nadarjene učence iz drugih šol. Potekale so različne delavnice. Izbire je bilo ogromno. Izbirali smo kar med 15 delavnicami, katere so bile vodene s strani mentorjev. Udeležili smo se lahko delavnic na osnovi umetnosti, tujih jezikov, tehnologije itd. Odločila sem se, da bom s prijateljicami odšla na delavnico Svet konj. Tam smo skrbeli za konje in jahali. Učili pa smo se tudi medsebojne komunikacije, kar nam bo v življenju koristilo. Prav tako sem bila navdušena, koliko novih ljudi sem spoznala. Tudi nad kreativnostjo učencev v drugih delavnicah nisem bila presenečena. Čeprav so bile delavnice različne, je bil cilj vseh enak, in sicer spoznavanje, komunikacija, sodelovanje in predvsem razvijanje naših sposobnosti. Najbolj mi je bila všeč zaključna prireditev, na kateri so učenci predstavili svoje izdelke, znanje in spretnosti, ki so jih pridobili v okviru delavnic. Pri predstavitvah so bili zelo ustvarjalni. Nekateri so izdelali plakate, se predstavili s plesom, predstavitvami, kratkimi filmi in projekcijami. Na delavnicah sem zelo uživala in se naučila marsikaj novega, predvsem komunikacije z ljudmi.
ANDREJA PEVEC PODGORNIK, 8. A
V soboto smo prišli v šolo, kjer je najprej sledil kratek program in govor gospoda, ki je povedal nekaj besed o druženju nadarjenih. Nato smo se razdelili po delavnicah. V skupini, v kateri sem bil jaz, smo si sprva pogledali film, ki je opisoval 1. svetovno vojno. Potem smo pogledali animacijo starega Sterntala. Tam nam je pokazala veliko bolnic in grad Sterntal. Trajalo je nekje 15 minut. Ogledali smo si veliko animacij in slik. Kasneje smo morali narisati slike, vsak izmed nas dve. Papir smo nalepili na slike in potem le-te pritrdili na okno. Zaradi svetlobe se je videlo skozi fotografijo. Okrog desete ure smo odšli na malico. Po končani delavnici smo imeli v skupnem prostoru predstavitve.
MIHAEL JUS, 7. B
V soboto, 7. 3. 2015, je bilo na naši šoli druženje nadarjenih učencev. Zbrali smo se učenci iz sedmih šol. Na druženju smo bili učenci z različnimi talenti. Izbirali smo lahko med petnajstimi delavnicami. S svojimi prijateljicami sem bila v delavnici, ki se je imenovala Ustvarjalnost brez meja. Ustvarjali smo krone, maske, škatlice za helijeve balone, perjanke in zmajske glave. Gospodična Petra nam je uredila tudi obrazne poslikave. Ko smo v razred dobili helij, smo spuščali smešne glasove. Mentor Marko nam je tudi razložil, zakaj je tako. Ob koncu dneva je bila predstavitev, kjer so se predstavile vse skupine. Dan se je končal z nasmehom na naših obrazih.
TJAŠA KERIN, 7. B
Bila je sobota in vsi nadarjeni smo se zbrali ob 8.00 v šoli. Nato smo odšli v učilnice. Sama sem se odločila za delavnico Ustvarjalnost brez meja, kjer smo ustvarjali. Izdelala sem košarico in jo okrasila po svojih željah. Na voljo smo imeli tudi balone s helijem. Fantje so izdelovali perjanice. Na koncu smo šli v skupni prostor in se predstavili po delavnicah. Vse skupine so imele zelo lepe izdelke. Imela sem se zelo lepo in bilo je nepozabno.
JULIJA FRANGEŽ, 7. B
Bilo je zabavno, vendar se mi je zdelo, da so bile te delavnice namenjene mlajšim otrokom. Predstavitve skupin so bile zanimive.
MIHA MURŠEC, 7. A
Bilo je zanimivo in zabavno. Lahko bi bila na voljo še kakšna športna delavnica.
BLAŽ VIDOVIČ, 7. A
Delavnice so mi bile všeč, saj smo se družili tako z učenci naše šole kot z učenci drugih šol. Bilo je zabavno in zanimivo. Veliko stvari se je dogajalo. Najbolj pa mi je bilo všeč, ko so se vse skupine predstavile.
LANA KOZJAK, 7. A
Bila sem v delavnici Svet konj. Bilo mi je zelo všeč, saj smo se učili o konjih, npr. kako konja pripraviti, da ti sledi in kako se z njim pogovarjati. Naslednje leto se bom tudi udeležila teh delavnic, saj imam rada konje in bi rada o njih izvedela še več.
MAŠA TURK, 8. B
Mislim, da je druženje bilo odlično izvedeno. Bila sem v delavnici Gradnja bivališč in bila mi je zelo všeč. Verjamem, da se bom delavnic še udeležila.
LEA LOBENWEIN, 8. B
Žal sem se delavnic udeležila proti koncu, saj sem bila na tekmovanju. Sicer pa sem izbrala delavnico Svet konj, saj imam zelo rada živali. Bilo mi je zelo všeč, tudi organizacija je bila dobra. Zagotovo se jih bom udeležila tudi naslednje leto.
TINA BLAŽEVIČ, 8. B
Jaz sem bila v delavnici Gradnja bivališč, kjer je bilo zelo zabavno in zanimivo. Letos so delavnice potekale na naši šoli, kar mi je bilo še posebej všeč. Naučila sem se tudi nekaj novega.
TJAŠA ČUŠ, 8. B
Bila sem v delavnici Svet konj. Naša mentorica je bila gospa Metka. V skupini nas je bilo devet. Bilo je super. Motil me je le veter, ki se je zelo slišal na videoposnetku. Po delavnici smo imeli zaključno prireditev, ki je bila zanimiva.
SUZANA KORŽE REŽONJA, 8. B
Bilo mi je zelo všeč in zabavno. Srečal sem veliko prijateljev. Želel bi, da bi delavnice trajale dlje časa in bi potekale večkrat v letu.
MATEVŽ ŠKAFAR, 8. B
V soboto smo se zbrali nadarjeni učenci vseh okoliških šol. Prijavil sem se v delavnico Scratch programiranje. Delavnice so se pričele z uradnim delom. Nato smo odšli v učilnice. Najprej smo program Scratch spoznali, nato pa smo lahko izdelali svojo igrico, risanko ali voščilnico. Ob desetih smo odšli na malico. Potem smo imeli čas, da si ogledamo še druge delavnice. Po ogledu smo se vrnili v učilnice. Dokončali smo izdelke in se pripravili na predstavitev. Zaključek delavnic se je odvijal v skupnem prostoru, kjer se je vsaka delavnica predstavila. Zelo sem užival in se zabaval.
NIKO KORES, 6. B
Na sobotnih delavnicah je bilo super. Imela sem se lepo in spoznala veliko novih prijateljev. Predlagam, da bi naslednje leto imeli več časa za ustvarjanje.
LILI LI DOBNIK, 6. A
Meni so bile delavnice zelo v redu, zanimive in zabavne. Vendar bi lahko bilo več časa za druženje, da bi se spoprijateljili z učenci drugih šol.
DORA CICMANOVIČ ZIMET, 6. A
Na delavnicah sem se zabaval, a priporočam, da bi bilo na izbiro še več delavnic. Potrebovali bi tudi več časa za spoznavanje učencev iz drugih šol.
LUKA SOLATNIK, 6. A
Na delavnicah mi je bilo zelo všeč. Predlagal bi samo daljše odmore in kakšno športno delavnico.
ŽAN VIDOVIČ, 6. A
Na letošnji delavnici je bilo super, ampak potrebovali bi več časa za druženje in spoznavanje učencev iz drugih šol. Manjkala je še kakšna športna delavnica.
SONJA TOPOLOVEC, 6. A
V soboto, 7. 3. 2015, sem se udeležil delavnic za nadarjene, kjer sem se imel zelo lepo. Vključil sem se v delavnico Scratch programiranje, kjer me je poučevala gospa Andreja Novak. Bilo mi je všeč, saj sem se veliko naučil, a mislim, da bi lahko imeli več prostega časa, da bi se lahko družili z učenci drugih šol.
TIBOR KNAUS, 6. A
Prijavil sem se v delavnico Ustvarjanje brez meja. Zamislil sem si jo drugače, kot je potekala. To, kar smo izdelovali, je bilo prelahko za nas, potrebovali bi kaj zahtevnejšega za višje razrede. Stvari, ki smo jih izdelovali, so bile za majhne otroke. Bila pa mi je všeč organizacija, vendar ta delavnica ni bila zame.
TILEN VUK, 9. A