TEHNIŠKI DAN – MODRE DELAVNICE ZA ŠESTOŠOLCE IN SEDMOŠOLCE
V četrtek, 14. 9. 2023, je na naši šoli potekal tehniški dan v organizaciji in izvedbi Modre delavnice na temo Robotika in umetna inteligenca. Učenci so v manjših skupinah načrtovali, ustvarjali, gradili, poskušali in se ob tem aktivno učili ob delu.
Vtisi učencev:
Tehniški dan
V petek, 14. 9. 2023, smo imeli učenci šestega in sedmega razreda organiziran tehniški dan. V našo šolo so prišli izvajalci Modre delavnice. Razdelili smo se v štiri skupine po oddelkih. Učenci 7. a smo začeli prvo uro s sestavljanjem robotov iz lego kock in jih nato programirali s pomočjo programa na tablici. Naslednjo uro smo gledali videe o robotih, na primer, kako pomagajo invalidom, delajo v tovarnah, hodijo, nekateri pa celo izgledajo in se obnašajo kot ljudje. Ogledali smo si tudi različne programe. Tretjo uro smo šli v naravoslovno učilnico, kjer smo iz lesa po skupinah sestavljali roko oziroma prijemalo, ki je delovalo na vodo. Četrto uro smo iz lego kock sestavljali avtomobilčke in nato z njimi tekmovali.
Izvedeli smo veliko zanimivosti o najnovejši tehnologiji. Bomo v prihodnosti ljudje še imeli kaj dela ali bodo vse naše delo prevzeli roboti?
Eneja Pulko, 7. a
Tehniški dan
V četrtek smo šesti in sedmi razredi imeli tehniški dan. Bil je razdeljen v štiri sklope. V prvem sklopu smo izdelovali robotsko roko, ki je bila iz lesa. Ko smo robotsko roko izdelali, smo z njo lahko premikali kozarce. V drugem sklopu smo izdelovali avtomobile iz lego kock. Dobili smo motorček, ki je premikal kolesa. Nato smo še tekmovali, kateri avtomobilček pripelje najdlje. V tretjem sklopu smo pa izdelovali predmete, na katere smo pritrdili sprogramiran motorček, ki je bil povezan s tablico. S pomočjo programa na tablici smo sprogramirali različne možne strukture iz lego kock, da so lahko te hodile, se vozile ter premikale. V četrtem, zadnjem sklopu, smo se pogovarjali o umetni inteligenci.
Simon Pišek, 6. a
ZANIMIV TEHNIŠKI DAN
V četrtek, 14. septembra 2023, smo učenci 6. in 7. razredov imeli tehniški dan. Učenci 7. a- razreda smo šli najprej v učilnico številka 2, kjer smo iz lego kock sestavljali robote. Učiteljica nam je najprej razložila navodila, potem pa nam razdelila tablice, lego kocke in baterije. Nato smo z učiteljico preko tablic povezali baterije. S pomočjo tablic smo si izbrali robota, ki nam je bil všeč, in dobili navodila, kako ga sestaviti. Ko smo robote sestavili, so se s pomočjo programiranja lahko premikali ali peli. Ko smo to naredili, smo lahko robota nadgradili ali pa sestavili novega. Potem smo odšli v učilnico številka 3. Gospod v učilnici nam je s pomočjo powerpointa natančneje pojasnil prihodnost robotov s pomočjo videoposnetkov, slik in video igric. Razložil nam je tudi, kako deluje umetna inteligenca.
Ob 10.15 smo odšli na malico. Po njej smo odšli v učilnico številka 1. Tam nam je učiteljica razdelila sestavne dele za robotsko roko. Potem nam je še razdelila navodila za izdelavo. Robotske roke so delovale s pomočjo injekcij, ki smo jih morali napolniti z vodo. Ko se je bližal konec ure in smo že vsi končali z izdelovanjem, smo z robotskimi rokami lahko poskusili dvigovati prazne lončke. Ko je bilo konec ure, smo odšli še k zadnji delavnici. Tam smo se razdelili v skupine po tri in zgradili avtomobilčke iz lego kock. Ko smo jih dokončali, smo jih najprej poskusno spustili do stene, nato pa smo imeli še pet minut časa, da jih popravimo. Za konec smo odšli na hodnik in jih tam spuščali. Vsi avtomobilčki so kar daleč potovali.
Na koncu smo pospravili lego kocke nazaj v škatle in počakali na kosilo.
Tia Zernec, 7. a