INTERDISCIPLINARNA EKSKURZIJA V RIM

1. DAN

V četrtek, 4. 6. 2015, ob 21. uri smo se učenci 7., 8. in 9. razreda OŠ Kidričevo zbrali na avtobusni postaji pred šolo. Pričakali smo avtobus in se odpravili na 12 ur trajajočo pot proti Rimu. Vmes smo imeli nekaj postankov za malico, preostanek poti pa je bil namenjen potovanju proti večnemu mestu. Prispeli smo okoli 9. ure zjutraj in se napotili proti najmanjši državi na svetu – Vatikanu. Ogledali smo si trg in baziliko svetega Petra. Tisti, ki so se želeli povzpeti na kupolo, so uživali v prečudovitem razgledu na Rim. Prav tako smo si ogledali papeške grobnice, nato pa se sprehodili preko Angelskega mostu do Piazze Navone, ki velja za enega najlepših baročnih trgov v Rimu. Tam smo imeli nekaj prostega časa za nakup spominkov ali sladoleda, nato pa smo odšli mimo Panteona do znamenitih Španskih stopnic. Tam smo ponovno imeli prosti čas za kosilo in nakupe v trgovinah. Utrujeni od velike vročine in žgočega sonca smo se odpravili proti hotelu, kjer smo povečerjali in utrujeni zaspali.

2. DAN

Ob 7.30 smo že zajtrkovali, ob 8.00 pa zapustili hotel. Najprej smo se odpravili do Kalistovih katakomb – prvih podzemnih krščanskih grobnic. Avtobus nas je odpeljal do postaje podzemne železnice, od tam pa smo se z vlakom odpravili do rimskega Koloseja ali Flavijskega amfiteatra. Nato smo peš odšli do foruma Romanum, Kapitola in Beneškega trga. Tam se nahaja spomenik Vittoriano, ki mu pravimo tudi oltar domovine, predstavlja pa srce samega Rima. Imeli smo prosti čas za kosilo, nakup spominkov in zunanji ogled samega Koloseja. Nato smo se z vlakom odpeljali do avtobusa, okoli 15. ure pa smo krenili proti Sloveniji. V Kidričevo smo prispeli ob 3. uri zjutraj, bili pa smo polni čudovitih vtisov.